Herşey gerçekten ekran mı? Burda ne zaman bir anne soru sorsa ilk yorumlardan biri bebeğiniz ekran izliyor mu oluyor? Şimdi benimde bir sorum var. 14 aylık oğlum var. Ekranı ara ara günde toplasanız 1 saati geçmez izliyorduk çok zorda kaldığımızda. Geçen ay içinde önce oğlum hasta oldu salgına yakalandık ağır atlattı sonra ben hasta oldum ve 4-5 gün hiç kalkamadım. Annem bana bakmaya geldi oğlum durmadığı için hep ekran açıldı dursun diye babasıda bende iZin verdik yapacak bişey yok bi kaç gün böyle olsun dedik. Ama oğlum hem hastalığından sonra hırçınlaşmıştı. Hastalıktan sonra herşeyi atma, vurma, bizleri ısırma gibi huyları oldu. Çok agresif ve öfkeli bir bebek oldu. Oyuncaklarıyla bi dk oynasa kalkıp gidiyor bütün gün evin içinde dolanıyor, çekmeceleri karıştırmak istiyor herşeyi alıp atıyor kırılıyor. Kırıldığında değilim canına yazık. Yapma etmeden anlamıyor gözümüzün içine bakıp yine yapıyor😂anlatmaya çalışıyorum tabi ki oynatmaya oyuncaklarıyla vs ama çok yapamıyoruz.doktorumuza sordum hastalıktan sonra bu tarz durumlar normal geçici dedi bize. İki gündür ekranı kestik arada istiyor ama vermiyoruz bu şekilde bir denemek için. Ama bunlara sebep sadece ekranmı yaşayan var mı aranızda? Ya da tavsiyeniz ne yapacağımı şaşırmış durumdayım😕