saskinordekannesi iki şekildede zorluklar var. Kolaylıklar var. Mesela herkes 0 başlarken ben zaten yaptıklarımı bilgiler tazeyken hallediyorum. Ataklar falan aynı anda bitiyor başlıyor ediyor. Sonra ikisi bir anda ağlayabiliyor sakın kalmak gerekiyor. Aynı anda uyumak isteyebiliyorlar. Hani zor. Ama şöyle kolaylıklarıda var, gerçekten bir kere iki bebek seviyorsun. Sevgin küçüldü diye iddia ediyor herkes ama sevgin artıyor. Mesela kızım ve oğlum çok farklı iki karakter. Kızım ele avuca gelmez götü yer görmesin aman bez değiştirirken bile götü havada sıpanın. Ama oğlum tam tersine al beni sev beni ye beni 🤣 tabi şuanlık. Birde vücut şekli açısındsn bozuk - düzel - tekrar bozuk olmadı. İleride birbirlerine arkadaş olacak ikisi, mesela ablam ve ben 8 yıl araylayız ve çok çatışma var kardeşim ve benle 15 yaş var onunla da çok çatışıyorum. Ama onlar akran. Aynı anda okula gidecekler e doğal olarak aynı anda rahatlayacağım vs. Ama şu varki ben korundum ve buna rağmen oğlum oldu, normalde düşüncem kreşe başlar kızım o zaman 2.çocuk okaydim.