saskinordekannesi ilk doğumdan sonra yaşadım. Doğumdan önce kaç sene boya sürdüm değil dolaşmak parmaklarım yağ gibi kayardı saçlarımdan. Doğumda 26 saat kalınca terden merden dolaştı noldu anlamadım o an ama sonrasında saçıma yağ sürmeden asla açılmaz oldu. Boyamadığım halde birde!!! Benim klasik bir saç maskem var herşeye onu kullanıyorum, dax supergro onun sayesinde topladım sonrasında, birde topuz değil saçımı kabaca ikiye bölüp örüyorum diğer türlü yok yani. Çok hareket edip durduğum için topuz kayıyor birde zor oluyor