Kızlar diyet yapıyorum evde hit kardiyo yapıyorum ama insan evde sıkılıyor spor yaparken hep syni oluyor ya .havalar gündüz güzel iluyor gündüzleri yürüyeyim kızı bebek arabasına katıp diyorum .yürürken Cok terlenmiyor ya kilo verilemz gibi gleiyor sizce ?