2lokummannesiii geçiyor canım benim oğlan 2 aylıktan beri gece 2 gibi uyanır öğlen 12 ye kadar uyanık kalırdık bir saniye bile gözünü kırpmazdı çok şükür 5 aylık olduğumuzdan beri gece 9,5 10 gibi uyutuyorum sabah 9 10 gibi uyanıyor tabi gece 4 5 kez mama için uyanıyor veriyorum yine uyuyor inşallah tez zamanda geçer