Bizde aynı süreçteyiz 4. Ay yeni bitti hala devam ediyor uykuya ağlayarak geçiyoruz , uyumuyoruz gece uyanıp uykumuz kaçıyor , gündüz uykularımız 40 dkdan fazla değil meme reddi de cabası birde bizde kalça kemiği geriliği var onun için cihaz kullanıyoruz oda huzursuzluğun fazlası oluyor yani bende geçecek diye umutla bekliyorum ama en çok bebeğim için istiyorum düşünün biz böyleyiz ya onlar neler hissediyor 😔