Ali_asaf_10 benimkide erkek ve geç konuştu 26-28 ay arası açıldı kitap okuduk ekran yok arkadaşı akranı yoktu babaanne çalışan anne baba üçgeninde büyüdü ondan bence . Martta 3 yaşına girecek haftasonu parkta bekle annecim bende geliyorum kaydırağa dediğimde ben daha küçük bir çocuğum beklemek benim için çok zor filan diyor seninkide açılır bol bol kitap oku olmadı oyum gruplarına kreşe filan başlat