Bebegim erkek sizce niye hala konusmuyor kızlar? Erkekler geç konuşur diyolar ama ben ona pek inanmıyorum alakasız geliyo. Ama yürümesi de geç olmuştu. Yani belli başlı kelimeleri var ama hep aynı kelimeler ve çok basit kelimeler. Baba mama aç gel üç falan çok az ve basitler. Anne bile demiyor asla. Çok üstüne gitmeden ara ara soyleymeye çalışıyorum anne falan diye o inadına baba diyor ben anne deyince. Bi de herkese baba diyor mesela bana eşime anneme babama hepimize baba diye sesleniyor.ya da yemeğe de mama diyor suya da mama diyor. Ben özellikle mesela bana baba diye seslendiginde efendim annecim diye cevap veriyorum ama yok o ısrarla soylemiyo. Ya da suyu mama diye istediğinde su diyorum. Ama yok yani. Aslinda her şeyden anlıyor baya zeki yani bi sorun mu var diyecem ama hiç öyle bi çocuk da degil sadece inadına mı yapıyor ya da biz nasıl olsa ne dediğini anlıyoruz diye mi yapıyor yoksa bi sorun mu var bilmiyorum sizce normal mi bunlar ??