ayseefe benim gittiğim diyetisyende var cihaz ben orda gidiyorum seanslara haftada 2 gün yarımşar saat. Ben çok etkili olduğunu düşünüyorum gayet memnunum. Yani 110 kilodan 77ye düştüm ve alt karnım yok oldu mesela asla sarkma olmadı, alt karın kısmında böyle bir çizgi oluştu ve o çizgi resmen göbeğimi dik tutuyor. Mide kısmım böyle yumuş yumuş ama sarkık bir görüntü yok. Belim aşırı inceldi hatta şöyle söyleyeyim diyet ve g5 ile ben sadece göbekten 40 cm inceldim 4 Ay gibi bi sürede kısacası ben çok memnunum. G5 olmasa sadece diyetle aşırı sarkardım bence.