sahin629_ Qunqnir bir kesim cok rahat iyiki yaptirmisim diyor diger kesim keske yaptirmasaydim diyor kisiden ksiiye degisen bir surec sanirsam🙂
arzu343437 Eşim oldu. İstanbul veni vidi göz hastanesinde geçen yıl 20 bin tl. İlk hafta çok zor ama sonra hiç bi sıkıntı yapmadı. Aklım olsa daha önce yaptırırdım diyor eşim. 3 tane damla veriyor doktor düzenli 3 ay boyunca kullanıyorsun sonrasında