DevosMom heyytt Bepanthol hiç fayda etmedi bize sebamed deneyeceğim, sudocrem aldım bakalım inşallah geçer
ISILTAN DevosMom Altını açın üstüne battaniye örtün çişini yapana kadar bekletin sonra poposunu yıkayın su ile ve size iyi gelen kremi sürüp bezle . En güzel havalandırma ile geçiyor pişik . Ben kremlerden çok fayda gördüğümü söyleyemicem
havvagngr @DevosMom canım aynı durumu bende yaşadım doğum yaptım bebeğim 5. Gün çok fena pişik oldu. Poposunun iç kısmı kıpkırmızı ciğer gibi oldu. Be sürekli bez değiştirip pişik kremi kullanmama rağmen. İnan oturup onunla ağlıyordum e lohusayım zaten ağlamaya da bahane arıyordum 😀 çık krem değiştirdim öarka olarak bez değiştirdim en son bitkisel cam kavanozda satılan arkadaş tavsiyesi bi krem buldum benim bebeğe o iyi geldi. İnan ki 1 ay o pişik muhabbetini yaşadım. Şifa hatun kırmızı krem diye geçiyor. Menekşe-kuşburnu kremi diyede geçiyor. Trendyolda var ben ordan aldm. Kavanozda kırmızı renkli satılıyor
havvagngr @DevosMom bu arada pudra vs de zararlı olmasına rağmen kullandım hiç işe yaramadı iyice oydu yara yerini çaresizlikten mecburen kullanmıştım . Ve çinko içeriği yüksek pişik kremleri de yarayı daha çok yara yapıyormuş aklında olsn. Birde ben hep yıkadım kakasını. Biliyorum baya meşakkatli ama alışılıyor. Hala daha bebeğimle dışarda değilsek çiş kaka farketmez yıkıyorum. Bi süre öyle bırakıp oyun oynuyorum o esnada hava almış oluyor.
DevosMom havvagngr ya gerçekten içeriği zararlı diye almadığım kremi deniyorum şuan o çok iyi geldi keşke daha önce alsaymışım dedim.. Evdeki hesap çarşıya uymuyormuş en sağlıklısı olsun diye uğraşırken kimyasal olanları bile kullanmak zorunda kalıyormuşsun yeterki iyileşsin diye 😢 ben de yıkayacağım evdeyken sürekli artık daha sağlıklı hem de hava alır dediğiniz gibi
Busrayusraaaaa DevosMom bence pişikte en etkili krem bepanthol. Elimde mustelada var ama attım bir kenara boş boş duruyor hemde kaç kutu. Ayrıca aşırı hasas ciltli bir bebeğim var. Cildi atopik dermatitli bir bebek . Buna rağmen çok şükür hiç pişik olmadı tavsiye ederim.
DevosMom Busrayusraaaaa bize hiç iyi gelendir bepanthol dahada çoğalttı hatta sudocrem geçirdi bi tek
efenin_annesi09 DevosMom sudocrem deneyin mutlaka 42, günlük kızım var Bepanthol,hamazing hametan travaxol vs hiçbiri geçirmedi sudocrem çok iyi geldi bir gunde iyileşti birde acı yememeye özen gösterin anne sütünden geçiyormuş pişik yapıyormuş
DevosMom efenin_annesi09 gerçekten sudocrem mükemmel bir kremmiş dediğiniz gibi bizde de 1 günde geçirdi iyi ki almışım..
havvagngr @DevosMom aynen canım zararlı falan hakgetire. Çaresiz kalınca insan herşeyden medet umar. Yıkamak çok önemli be kesinlikle ıslak mendil kullanma ben o hatayada düştüm. Çünkü yalnızdım yönlendirecek kimsem yoktu. Belki acemiliğimin verdiği cahillikle çocuğum bir ay acı çekti. Şimdi hep yıkarım.işte bile çoğuna yıkıyorum içim daha rahat ediyor bebişte daha mutlu oluyor.
egekulk DevosMom benim çocuğum hiç pişik olmadı ama 3 beş markası denedim en çok primayı sevdim sleepy çişi sürekli olarak sızıntı yaptı moltixte kalıbında bir gariplik var 2 numara sıktı 3 numara büyük geldi ve kakasını taaa sırtına çıkardı primaya geçtim hem kalıbı rahat hemde poposu kuru kaldı en ufak bir kızarma bile yapmadı pişik kreminde mustela kullandım