evasmom benim bebeğimde 10. Günde gazdan acillik oldu sonra reflü olduğunu öğrendim. Zaten sütüm yoktu emerken işkence çektiği için sağıp vermeye başladım üstüne doktor tavsiyesi ile reflü maması verdim öyle kusması durdu. Şuan hiç sütüm yok alerjisi varmış zaten mamadan devam ediyoruz. 1 ay sonra gaz konusunda rahatlıyor ben gaz damlası da kullanıyorum hep. reflü için sizin elinizde asla emmeden sonra direkt yatmayacak mutlaka gazı çıkarılacak 15 dk falan dik duracak sonra yatacak ancak öyle rahatlar , altını beslenmeden önce veya 1 saat sonra yapın, mama konusu size kalmış