Bebeğimin 5. gününden itibaren aşırı bi gazı, 10. günden itibaren de her emme sonrası istisnasız kusması başladı. Başlarda ufak ufak ağzının kenarından akıyordu şimdi resmen emdiğini kusuyor.
Her şeye dikkat ediyorum, düz yatırmıyorum reflü yatağı kullanıyorum emzirince eğmiyorum vs. Gazdan dolayı mı bu kusmalar acaba?
Nasıl geçecek bu döngü bilmiyorum emiyor kusuyor, kusunca doymayıp yeniden emmek istiyor sürekli emince de daha da gazı oluyor hiç çıkartamıyor bu sefer.
Bugün sadece 1-2 kez kakasını yaptı onları da zar zor 🥲 çok üzülüyorum haline resmen yoruluyor kusmaktan ağlamaktan ama bu sefer uykuya da dalamıyor. Bir de biraz burun tıkanıklığı var 😞
Benzer durumu yaşayan anneler nasıl çözdünüz bu sorunları?