cemile161_ kaç aylık bebeğiniz.. enterogermina yazmıştı doktor onu kullaniyorm.. bnm bebegim 7 aylik o yüzden kefir verdim oda baya geç aklıma geldi hemen aynı gün etki etti çok faydası oldu kendime kızıp durdm niye akıl edemedim bunu kaç kere lavman yaptım diye