neolmusyaani Bebegim antibiyotik kullandıktan sonra kabız oldu çok zorlanıyor lavman yaptm iki kere bi tanesini 2 gün önce birisini bugun 7 aylik bu arada.. kabızlık nasıl geçer ne yapabilirim bugün baya kötüydü akşama kadar ağladı sonra lavman yaptm
yusyuvarlak neolmusyaani bebeğim 9 aylik buyuzden bugün hastaneye götürdüm çatlak var dedi fıtık 2 tane merhem ve 1 tane şurup verdi pazı pırasa ıspanak bamya yedirin muz muhallebi türü yedirmeyin ve sürekli su icirin dedi ben onun öncesinde de de maflor damla veriyordum doktor uygun görmüştü söyleyince çok ağlıyordu bebeğim yaparken
Nurbost neolmusyaani hindistan cevizi yağını ver bir çay kaşığı. Normal zamanlarda da ben 3 4 günde bir veriyorum. Bağırsak florasını düzenliyor. Özelikke antibiyotik kullandıktan sonra kullanman iyi olur canım. Benim oğlum da iki gündür yapmıyordu bu sabah verdim Allah Allahhh 😀
Ali_atlasinannesi neolmusyaani hergün bir çay kaşığı zeytin yağı içir hem karnını yumuşatır hem kabızlığa iyi geliyor benim bebeğim daha 21 günlük kabız oldu içirdim işe yaradı
neolmusyaani bomgomy eczanede satilanlar var ilk çocuğuma hastanede yapılmıştı aynı oradaki gibi yaptım tüplü bir ilaç popodan yaptim
neolmusyaani cemile161_ bağırsak bosaltici şurup yazdı bide enterogermina yazdi probiyotik dedi.. 3 güne düzene biner bunları kullan dedi dün başladım ama hala çok kabız sabah yine lavmanla yaptrdm inşallah geçer
neolmusyaani cemile161_ laxamot surubun adı.. ama dün doktor duphaloc yazacam demisti eczacı bunu vermiş eve gelince farkettim ama buda aynı işlevi goruyormus
neolmusyaani Nurbost ciddi msin ya eğer öyleyse Allah razı olsn inan çok zor durumdayız eczaneden mi satılıyor
Aysenur2019- Sürekli lavman yapmayın derim yediği herşeye zeytinyağ koyun lavman bagorsak tembelleştiriyot yani lavman ve uyaran olmadan yapamaz haşe gelir cocuk Allah korusun kayısı püresi ve suyu yapın sürekli su yerine kayısı suyu içsin püresini yesin
neolmusyaani Aysenur2019- aslında zararlı olduğunu biliyorum da sabahtan akşama kadar ağladı en son mecbur yapmak zorunda kaldm artık yapmm inşallah.. bisey olmaz demi şimdi bu yaptıklarımdan dolayi
Nurbost neolmusyaani kesinlikle öneriyorum canım normal zamanlarda da ver çok faydalı. Ben internetten almıştım ama her yerde satılıyor. Wefood marka kullanıyorum ben
alparslan1_ neolmusyaani hastanede lavman yaptırırken sorsaydınız iyi olurdu aslında doktorlar daha iyi bilir. Insallah geçer Allah şifa versin❣ sağlık ocağını arama şansınız varsa ben o tarz şeyleri oradaki ebeyi arayıp soruyorum.