birisi007 dedi ama şuan hatırlamıyorum temmuzda demişti hocam geçer mi dedim yani geçen de oluyor demişti hatta 5 6 yaşlarına kadar devam edip düzelen de oluyormuş idrar yolu enfeksiyonu olmamasına dikkat edin dedi o önemliymiş takipte kalacağız şimdilik korkulacak bişey yok sınırın bir tık üstü öncekine göre çok düzelmiş dedi