Merhaba arkadaşlar benim 7 aylık bı oğlum var doğduktan sonra böbrek genişlemesi olmuştu daha sonrasında idrar yolu enfeksiyonu geçirdi hastanede tedavi gördük daha sonra kontrol amaçlı tekrar gittiğimizde büyüme genişleme vs gorunmedi şimdi yarın tekrar kontrol amaçlı gideceğiz böyle olup kendiliğinden geçen oldu mu biraz korkuyorum