benuykukadiniyimm Noname21 3-4 gün sonrada olsam hani 7 gün ara veriliyor ya ben adet olduğum günden mi başlamalıyım 7 gün saymaya yoksa bugünden itibaren saymaya başlamalı mıyım peki ?
kendicocugunungelisimcisi benuykukadiniyimm hayır her halükarda başlaman gereken günde başlayacaksın. Adetli olsan da içiyorsun. Öyle denk geliyor çünkü
Sarahh Noname21 bu gibi şeylerden korktuğum için korunma ilacı içmiyorum . Nede olsa horman yani ,herşeyin fazlası zararlı 😑
Hazal-askin sahrabalam2 rahim duvarı incelemesi demek bendede olmuştu. Normal dedi doktor hap bırakılinca duzelirmis kendiliğinden bende 3,5 sene Yasmin kullanmıştım.
pozitifanne06 Reyhan34 yasmin bana da çok yan etki yaptı 3 ay kullandım kilo kıllanma aşırı duygusallık adet düzensizliği yaptı. Daha da başka dkh kullanmaya korkuyorum bu yüzden.