Sevah rabbim yardımcınız olsun kolay birşey değil biliyorum rabbim kimseye göstermesin evlat acısını bambaşka birşey çaresi yok dermanı yok allah sabır versin ben yaşamadım ama yaşamış kadarda oldum benim bebeğim 1 aylıktı kalp ameliyatı oldu çok zor bir ameliyattı kurtulma ihtimali yarı yarıya dedi doktorlar ya ansızın ölümünü bekleyeceksin ya da tek şansını değerlendireceksin dediler bu laftan sonra hayatım kaydı napıcağımı bilemedim kabul ettim ameliyata girdi 6 saat dediler ekrandan izliyorum 4 buçuk saat oldu ve ameliyat bitti dedi benim izlediğim ekranla yoğun bakım arası yürüme 10 dk felan ben ordan koşa koşa insanlara çarpa çarpa 2 dk da yoğun bakım önündeydim noldu neden bitti ameliyat sonuç ne diye yoğun bakım önünde cevap bekledim doktor çıktı göz göze geldik dedim gitti kurtulamadı yok doktor başarılı geçti ama ilk 48 saat önemli ilk 24 saat daha önemli göğsünü açık bırakmak zorunda kaldık her an nolur bilemeyiz her ihtimale karşı dedi 24 saat geçti gece yarısı bizi hastaneden aradılar gelin bebeğinizi görün ne olur ne olmaz diye yine aklım çıktı hastaneye gittik doktor gece kalbinin durduğunu söyledi tekrar hayata döndürdük zor oldu ama döndü dedi bu da benim acım yine ameliyat olacak oğlum 2. Ve son ameliyatı olacak 1 sene oldu günü belli değil ve ben her gün o korkuyla yaşıyorum inşallah atlatır hayatına devam eder sağlıklı bir şekilde diye dua ediyorum demem o ki ben bu sureçte bir paylaşım yapmadım elim varmadı telefonum bile eşimdeydi tek yaptığım paylaşım oğlum ameliyatta sağ salim çıktı yoğun bakımda şuan dualarınızı esirgemeyindi iyileşti eve çıktı aylar sonra kendine gelince normal hayata dönünce ilk resmini paylaştım
Herkesin acısını yaşama şekli farklı evet ama bazısı acıklı şarkılar koyuyor yani ne biliyim yarana tuz basıyorsun tamam geçmiyor dinmiyor ama bile isteyede neden bir insan yarasına tuz basar ki ? Ben bunu anlayamıyorum 1 sene oldu ameliyat olalı ama ben hala acısını yaşıyorum sanki dün gibi o günleri yaşıyorum içimde hep bir burukluk hep bir acı var eminimki ömrüm boyuncada geçmeyecek o zor günleri unutamayacağım ama yerini güzel anılarla doldurmaya çalışıyorum sizde öyle yapın 2 evladınız var biri melek olmuş cennette sizi bekliyor diğeri ise dünyayla tanışmaya gün sayıyor inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi bu süreçte üzmemeye çalışın kendinizi