terazikadini 3 sene önce 38 haftalık kızımı kaybettim karnımda o güne kadar bende şaşırıyordum yani insan neden paylaşır bunu vs diyordum kendime,ama kendi başına gelmeyince insan oğlu anlamıyor malesefki herkesin acısı yası farklı şekilde kimisi odalara evlere kapatır kendini kimisi dışarda olunca daha iyi olur kimisi paylaşır kimisi susar kimisi ağlar. Ben mesela melek olan kızım için günlük tarzı birşey tutuyorum sevincimi üzüntümü özlemimi acımı yasımı oraya yazıyorum ayda bir yazarım mesela bir ay yazıp diğer ay yazmadığım zaman nedense suçluluk duyuyorum sanki onu unutmuşum gibi. Ama unutmadım biliyorum yinede suçluluk duygusu yaşıyorum bu yüzden ayda 2 sefer yazmaya karar verdim. Yani demem o ki vefat eden bebeğini o şekilde yaşatıyor paylaşım yaparak vs naçizane tavsiyem yadırgamayın o kişinin kendi içinde neler yaşadığını bilemezsiniz Rabbım cennetinde kavuştursun inşallah bizleri 🕊🙏🏻