Bhrmcnr16 denizysl Allah’a sığındım çok zor süreç telefonu elime dahi alamıyorum sürekli izliyorum 🙏🏻
Bhrmcnr16 tubasrn yaaaa bende ona başladım inanım şehir hastanesi maf etti bizi bize de iyi gelir demi çok kalabalık randevuları Allahım büyük 🙏🏻
tubasrn Bhrmcnr16 alanında çok başarılı doktor doktor gezerken herkes bu çocuğun bir şeyi tokkan Allah razı olsun Mehmet hocamdan o dertdimize deva oldu
atlasayaz Bhrmcnr16 ben küçükken 3 defa gecirmisim ayrı ayri 3 sene tedavi gördüm benim oğlum epilepsi değil ama 3 defa nöbet geçirdi ona ilaç verilmedi
Bhrmcnr16 karadenizl ayyy inşallah çok dua ediyorum Allahım büyük 🙏🏻 bizde sizin gibi bırakırız çok üzülüyorum nasıl anlatayım omhalde görmek 😪