merve1997 hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama yeğenim Kahramanmaraş’ta cengiz dilber çocuk nöroloji profesörüne gitti bizde ilk hafta korkuyor sanmıştık kendini kasıyor korkuyor gibiydi atılıyor sonra çığlık çığlığa ağlıyordu bişey olduğunu fark ettik doktor önce yatağına bir kamera yerleştirmelerini istedi ve bol bol o anları yakalayabildikleri kadar kameraya almalarını istedi gün içinde 20 kez falan aynı şey oluyordu daha sonra eeg emg çekildi evet epilepsiydi ilaç tedavisine başladı ilaç tedavisiyle ilk haftalar nöbeti daha da arttı günlük 30 kez falan zamanla azaldı ve kayboldu şu an yaşıtlarından daha konuşkan daha zeki gidiyor doktor yavaş yavaş kesmeye başladı damla ve hap halindeydi şu an damlayı bıraktlar hap şeklinde ilacı da yarım a düşürdüler eeg si çok güzel çıktı son kontrolünde ama hala çok az bozukluk var dedi 6 ay da bir kontrolü var eğer sonraki kontrolü daha güzel gelirse tamamıyla kesecekler ilacı. İnşallah sizinki de kontrol altına alınır bir an önce 🙏