asligdr Dygusen çok şükür iyi gülüp oynuyor ama işte annelik acaba içten hasar aldı mı izlediğim videolarda sarsılmayla bile bağların çabuk kopabileceğini felan diyodu aklım takıldı
asligdr busracimnaber çok şükür yeni uyanmıştı düştüğünde 3 saate yakın uyutmadım bi belirti yok çok geçmiş olsun hepimize ya 💕🙏
asligdr eyymenn o kadar verebileceğim para yoktu yanımda o yüzden bu postu açtım alternatif fikir olur diye zaten
maygirl asligdr 70 cm i gecmeyen yukseklikler daha guwenli alanlar birde kafayi drek beton faynsa carpmadiysa hali vs guwrnli daha…yine takip edin birsey olsa illaki fark edersiniz..belli eder..cok gecmis olsun.
babymomyyy Benimde bebeğim düştü geçen hafta 🥹 4 aylık . Tomografi ultrason çekildi kan idrar tahlili yapıldı çok şükür sorun çıkmadı . Ama ben bir türlü kendime gelemedim o anı unutamiycam asla