6 ay 19 günlük bebeğim bir anda 57 cm yataktan düştü tiz sesle ağladı ama kısa süre içinde sakinleşti hemen kontrol ettim bi şişlik kızarıklık veya farklı bir durum göremedim kusma olmadı hareketlerinde bi değişiklik yok normal sese tepki veriyor gülüyor eşim mesaide arabam yok hareketleri normal olduğu için ambulans çağırmadım ne yapmam gerek çok kötü oldum lütfen fikir verin