Busramustim formül mamayla beslenenler genel de normale göre kilolu oluyorlar ama, inan sağlıklıysa hiç önemli değil. Bizimde dr kontorlümüz vardı, evet zayıf bi çocuk ama motor becerileri çok iyi sağlıklı problem olmaz annesi dedi. Öyle bi nebze rahatlatıyorum kendimi işte