Bebeğim 6 ay 10 günlük, kilosu az olduğu için doktorumuz 5 aylıkken ek gıdaya başlattı, ne mama yiyor ne ek gıda çenesini sıkıca kapatıyor ağlıyor en son sabah 6 da uyandı mama verdim şimdiye kadar birşey yediremedim, kahvaltı da bebe bisküvisi muz yumurta rezeneli suyu pekmezli karışım yaptım yemedi mama yaptım yemedi hergün böyle delirecem artık. Kilosunu eskisi gibi sıkıntı yapmıyorum ama aç bu çocuk ve yememekte direniyor sevdiği hiçbirşey yok mama da istemiyor artık nolur çözümünüz varsa paylaşın benimle yoksa kafayı yiyecem artık 😩😭