Azram3523 ben inek sütü alıyorm sütü sağıp getiriyorlar ben evde kaynatıyorum sonra sütü kontrol ediyorum ılık oluyor parmağınla kontrol ediyorsun ya elin cok yanmayacak sıcaktan öyle ılıklık olmalı ayarladığım mayaya ılık sütten biraz döküp pürüzsüz hale getiriyorm mayayı sonra süte döküp karıştırıyorum üstünü güzelce örtüyorm etrafını sarıyorum birkaç saat dışarda kaldıktan sonra dolaba alıyorm hazır yoğurt kullanırsan yoğurt iyi olmaz