minikmucizem0402 evet süt en çok emzirerek, dinlenerek, stresten uzak durarak bol sıvı alarak artıyor. Tabi bebek küçükken pek dinlenme vakti olmuyor. Benim şükür bayağı arttı. Hala eksiğimiz var artırmaya çalışıyorum. Kilo biraz az almış gibi ama ben tam olarak alt sınır nedir bilmiyorum. Doktorunuza danışıp ona göre mamaya başlama kararı verirsiniz. Bir de aktif emme süresi de önemli emerken ara ara tenine dokunup hızlı emmesini sağlıyorum. Bir göğüste süt bitip yutkunmaz olunca çekip diğer göğsü veriyorum.