minikmucizem0402 Kızlar 15 günlük bebeğimi sürekli emziriyorum ama sanki sütüm yeterli gelmiyor gece sürekli emmek için uykusundan kalkıyor bugün kilosuna baktıracağım eğer almadıysa mecbur mama 😏 Biberona alışıp memeyi bıraksın istemiyorum aranızda şırıngayla ya da başka yöntemlerle bebeğe mama veren var mı ?
Aleyunll minikmucizem0402 ben doğum yaptığımda hastahanede şırınga ile mama ve kendi sütümden vermiştim yani gayette veriliyor biraz uğraştırıyor ama veriliyor yani
enguzeli minikmucizem0402 https://www.e-bebek.com/babyjem-anne-sut-kasigi-p-bje-216946?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=20676991357&utm_content=&utm_term=&gad_source=4&gclid=CjwKCAiAlcyuBhBnEiwAOGZ2S5x8_T0tHgESUejchbOQF6nc37aBppX8XFID3plpzksODL4DdXy6vhoC4RIQAvD_BwE
Mazikeen minikmucizem0402 kaşık biberon kullandık biz hastanede onunla vermemizi söylediler meme reddi olmasın diye
bengonca Ben doğum yaptığımda emzirme danışmanım şuan görsel ekleyemiyorum ama şu ürünü aldırdı bana. Trendyolda arama yerine Eday easy cup yenidoğan beslenme aparatı kaşık biberon aldırdı. Günün sonunda benim kızlarım illa biberon kullandı ama ilk zamanlar
firstmomfirstchild minikmucizem0402 ben sırıngıyla verdim ama belli bir müddet sonra fazla yediği icin yetmiyor. Sonrasında biberona geçtim. Pazar günleri psikolojimin bozulmamasi amaciyla 3 saat esimle birlikte dısarı cıktıgımızda annem evde biberonla veriyor anne sütünü. Su anlık meme reddi olmadi. Memeyide biberonu da tutuyor ama emzik vermedim. Her bebek aynı değildir yani :)
elifminamom minikmucizem0402 verilir canım eds gibi de yapılıyor ben yapıyorum parmağımla veriyorum kaşık biberonla da verilir
acelyamm minikmucizem0402 Sankilerle olmaz bu isler annesi. bebekler ilk aylarda aranma refleksi ile surekli meme arar. zaten ceneleri zayif 45 dakika emzirdigim oluyordu benim. sariligi varsa siringa kullanabilorsn mama veya anne sutu bilemiyorum hangisini vermek niyetinde isen.. Ama suan biberon falan vermeki kafalari karisiyor. oglumda emzik biberon tuttugumu verdm cok zorlandm. kizima emzik bile vermedm gece beni kullaniyor emzik niyetine :))) Ama cok sukur reddimizde olmadi kafasida karismadi. keske oglumada yapsaymisim emmeyi reddetti biberona dadandi doymuyor zannettim hep savastik. sen emzirmeye devam et zor evet baslarda uykusuz kalirsn ama ilerde rahat edersn
minikmucizem0402 acelyamm sürekli emziriyorum gece uykusu diye bişey yok bende alarm kuruyorum 2 saate bir ama o çoğu zaman bende önce kalkıyor 2 buçuk hatta 3 saat molalı emzirdiğimi biliyorum geceleri ama sütüm gene az yaramıyor bende yıpranıyorum böyle olunca hemşirede bugün mamaya başlayabilirsin dedi 1 haftada sadece 100 gram almış
Aleyunll minikmucizem0402 zorr olur mecbur kalmadıkça verme diycem ama artık nasıl yapman gerekiyorsa biberonla vermeyi denedin mi ?
acelyamm minikmucizem0402 doymuyo zannedip biberon verdm uyumadi emzik verdm. sutum yeterli geldigi halde icmedi hep reddetti doktor emzir diyodu ama surekli acikiyo gbi geliyodu kafama gore verdm valla bide sezaryenli idim sut yok zannediyodum halbuki sancimla gittim zorunlu sezaryen oldu sutum inmisti cahillik birazda korku iste sarilik olmasn dye yaptm meme ariyordu surekli herkes ac doymadi falan diyip psikolojimi bozduydu. kizimda siringa ile gunluk 10 ml veriyodum sutum inmisti ama sarilik vardi hafif once emzirip agzinin kenarindan dokuyodm 8 ayliga yaklastik sukurler olsn reddetmedi hic. biberon emzik kafa karistiriyor. iyiliginiz icin soyledm yanlis anlamayn. baslarda meme ararlar surekli. sonradan geciyo dr tavsiye etmeden mamaya gecmeyn emdikce iner sut
ElifBuyukk minikmucizem0402 Ben hastanede sütüm gelmeyince mama vermiştim eczacı şırıngayla verin annenin memesini bırakmasın demişti şırıngayla verdik. Emzirmemek için bahane etmişsin emzirdikçe gelirdi emzirmek istememişsin diyen süper momlar illa ki gelirler o yüzden açıklamasını yapayım bebeğim şuan 9 aylık hala emziriyorum 😄 ama eve geldikten sonra biberonla devam ettim ben nuk nature sense kullanıyorum biberon olarak bebeğim meme reddi yapmadı
Bguler minikmucizem0402 hastanedeyken benimde öyle olmuştu şırıngayla vermiştik ama benim kızım yine doymuyodu yine meme istiyodu ilk günlerim çok sıkıntılı geçmişti ama geçiyo😌
Zlm minikmucizem0402 Yenidoğan dönemlerinde şırıngayla verebilirsiniz ama bir süre sonra alacağım ama miktarı da artacağı için şırıngayla vermek çok zor olur
Bebegim38 minikmucizem0402 benim sütüm çok geç geldi. Başta da çok azdı. O arada başta şırıngayla verdik gece zor oluyor diye biberona geçtik sarılıktı uyanamıyordu mecbur biberon verdik. 15 günlükken meme reddi oldu sonra silikon uçla vs alıştırdık ama asla doğru dürüst emmiyordu. 1.5 aylıkken karar verdim sürekli emzirmeye. Mamayı şırıngayla verdim saat başı. Aralarda sürekli emzirdim. Başta emmek istemedi asla, ama emme refleksi zamanla alıştı. Şuan 3 aylık mama miktarını azalttık şükür, mamayı hala şırıngayla veriyorum ama az miktarda olduğu için o kadar zor olmuyor çok olsa çok zor yedirmek. Kaşık biberon almak istiyorum ben de. Gece de biberonla veriyorum. Biberon alınca anında emmek istemiyor 😢 ek gıdayı bekliyorum. Kilo alımı iyiyse hiç biberona bulaşmayın.
minikmucizem0402 Bebegim38 sütünüz artımmı peki zamanla ben geçici bir süreliğine mama vermek istiyorum gece sürekli kalkıyor çünkü doymuyor 1 saat emziriyorum mesela yatağa koyuyorum sonra tekrar ağlıyor kilosu 1 haftada 100 gram şeklinde iyi mi