Alpinannesi1_ mervebb yo hayır olmadı sunnet olduğunu bile anlamadı sadece ılk cısını yaptığında ağladı okdr
sokaklahmacunuu mervebb 3 bucukta yaptirdim iyiki yaptirmisim simdi 5 aylik donmelere basladi cok zorlanirdik iyiki yaptirmisim diyorum
Feza4554 mervebb 24 günlükken sünnet yaptırdım erken yapsan bir haftada ilyileşir. Çok gecikmeden yaptır en geç 2 haftaya iyileşir
Prenses_annesi22 mervebb doktor 3 aydan sonra önermıyor 2 yasına kdr cnku dönme vs olursa skntı oluyormus bnde 40ı cıktıntan sonra düşnyorm ama bakalm hayrlısı ıns doktora danısın ıstersenız daha ıyı bılgı verır
Habibebcr mervebb mervebb ben 2 buçuk aylıkken yaptırdım lokal anestezi oldu bebek olduğu için herkesin tercihi ve bebekler farklı ama benim için psikolojik olarak çok zordu bebeğim mahvoldu 2 gün ağladı ve 2 aylık bebek çişini yapmadı korkudan Şuan o an ki aklımla olsaydı büyüyünce yaptırırdım. Etrafımda gördüğüm kadarıyla büyüklere hiçbişey olmuyo
Efecim 46 günlükken özel bir klinikte yaptırdık işlemin sonuna kadar bebeğimin yanındaydım içim gitti ama iyi ki erken yaptırdım diyorum her zaman 😊 en azından iyileşme süreci hızlı oldu
Habibebcr rumi96 hiçbişey koymayın doktor krem vermiştir bezinin içine kremi sürün ve kapatın kremle çabucak iyileşecek korkmayın 2 aylıkken bende yaptırdım hiçbişey koyma dedi doktor 5 gün 1 haftaya acısı geçiyo ve iyileşmeye başlıyor tamamen
rumi96 Habibebcr krem olarak ne kullanmistiniz . Bize fucidin antibiyotik krem verdi. Sabah akşam sürün dedi
Aslansmommmm Habibebcr sargı bezi hala içindeydi doktor kendi düşecek dedi ama düşmeyince bugün çıkarın yavaşça dedi çok az kanadı ve hala çıkaramadık zorlamafım sargı bezini çıkarmak için ne önerirsiniz
Aslansmommmm rumi96 15-20 dk suda beklettim yarısı çıktı sonra bezleyip uyuttum uyanınca doktora resim atmak için altını açınca geri kalanıda çıkarttım ama yine birazcık kanadı doktor bir sorun gözükmüyor dedi çok şükür su çok işe yarıyor gerçekten
sevval54 Benim bebeğim de 4. Ay 12 günlük geçtiğimiz perşembe günü yaptırdık sünnetini ilk çiş yaparken zorluk yaşanıyor melhemlerini düzenli sürüdum birde bardak koydum o yüzden bı zorluk yaşamadım bence de küçükken yaptırmanız daha iyi olur
Hlmylmz Aslansmommmm kız bardağı dik koyduk her bez değiştirmede bardak değiştirdik yani bardağın ezildiğini anladıysan değiltşr krem tabiri sür ağrısını alır hemde iyileştirir üzerine bez örtmüştü kaldırdık bardak koyduk bardağı kes kesilmiş taraf ete gelmesin
cansu3545 Yaa bizde olcaz 3 aylık. Dr randevu verdi. Bi krem varmış onu aldırdı sürün gelmeden dedi korkuyorum çok ya nasıl olcak diye
humeysakaran mervebb 3 buçuk aylikken yaptırdım gerçekten çok rahat oldu ilk gün zkd geçti sadece 5. Günde nerdeyse bir şeyi kalmamıştı