Siparişimi banka kartıyla ödediğim için fazla çekmiş 48 saat sonra aradaki fark yaticakmis öyle dediler ne kadar doğru bilemedim.Gramaj farkı yada poşet farkı olamaz çünkü hepsi aynı poşete sığabilecek şekildeydi öylede geldi tartilabilicek birşeylerde almamıştım