neanladinyurdagull Hanımlar bunu yaşayan varmı dün gece sipariş vermiştim a101 kapıda uygulamasından şimdi bi baktım sipariş tutarım 273 tl ama bankama girdiğimde 333 TL çekmiş
caylavyu neanladinyurdagull alışverişiniz teslim edildi mi? Provizyon olarak çekebiliyorlar istediğiniz ürün yoksa muadil-gramaj değişikliği gibi düşünebilirsiniz migrosta öyle yapıyordu önceden. Ürünler teslim edildiği gün+bir sonraki iş günü de olabiliyor yansıyor kartınıza.
lina09 neanladinyurdagull A101 muhasebeci olarak çalıştım hangi şehirdesiniz depoyu arayıp muhasebe kasa birimi ile görüşün
neanladinyurdagull caylavyu henüz teslim edilmedi ama gramaj değişikliği olmasıda çok saçma çünkü tartilacak şeyler de almadım süt top nesquik ve suluk gelmeden iptal mi etsem bilemedim
caylavyu neanladinyurdagull Hımm, muadil üründe olabilir örn: süt aldınız istediğiniz marka yok x marka gönderiyolar aradaki fiyat farkı yansıyor. Genelde bu şekilde oluyor ama şüpheniz varsa iptal edin tercih sizin🤷♀️
neanladinyurdagull lina09 Bursa da yım ulaşabileceğim bir numara da bulamadım canlı destek hattıda bir bokdan anlamadı yonlendirmiyor
lina09 neanladinyurdagull 0850 822 9909 bu numarayı arayıp kasa birimi ile görüşmek istediğinizi söyleyin
lina09 neanladinyurdagull sisteme yarın düşer sizin alışveriş onlar inceler banka ile görüşür mükerrer işlem olabilir sistem fiyat değişikliği güncelleme olabilir bir çok durum söz konusu olabilir
neanladinyurdagull niluna ne kadar değişik bizde cebimize göre alışveriş yapıyoruz hangi mantıkla fazla alıyorlar yani
zeynep865 neanladinyurdagull bunu satış sözleşmesinde onaylıyorsunuz okumadan onaylamazsanız sorun yaşamazsınız. Poşet sayısı muadil ürün farkı gibi sebeplerle tüm market alışverişlerinde böyle yapılır kalan tutar sonradan iade edilir
neanladinyurdagull lina09 şimdi arıyacağim deprem oldu az önce bayağı sallandık iki de çocuk var yanımda