KbrUmayAda rota ve menenjit b grubu 2.dozumuzu dün olduk 4. aydayiz her ay 1 doz yapiyor doktorumuz.bebegimin sagligi icin yaptirmak zorundayim herkes yaptirmali fakat pahali oldugu icin insanlar maddi imkanlar dahilinde yaptirabiliyor, devletin bu aşıları ücretsiz saglik ocaklarinda yapilmasini saglamalı bence ki butun bebekler aşı olabilsin Allah korusun tehlikeli hastaliklar.İlk dozu pek etkilemedi bizi fakat ikinci dozda dun gece ateslendi oğlum.