Şöyle söyleyeyim arkadaşımın çocuğu rota aşısını yaptırmadığı için 1 haftadır her gün hastaneye taşınıyorlar. İlaçlar bile fayda etmiyor yakalandıktan sonra. Doktor yine de yaptırın demiş. Çocuk 1.5 yaşında olmasına rağmen yakalandı.
Menenjit daha tehlikeli bir hastalık. Felç kalmaya ve ölüme sebep oluyor. Araştırırsanız bu yıl çok bebek ölümü oldu. Biz iki aşıyı da yaptırdık. Şimdi 2.doz yapılacak