cansuhifa sürekli bebeğinizi ışıkta tutun ışık sarılığı alıyo diyolar benim 1 hafta gece gündüz ışık açıktı ama bizim sarılığımız 15 falandı fototerapi falan aldık sık sık besleyin değer çok yüksek değil çabuk toparlar doktor saat başı beslememizi en geç 2 saatte bir besle demişti