senosss1 evet işe yarıyo ama talimatlara uymak ve kontrollere gitmek gerekiyo eds ile başlıyo sütünü çoğaltarak bıraktrıyo ben ikinci haftadan sonra gitmedim çok uymadım söylediklerine siz giderseniz dinleyin mamayı bırakıp emzirmeye devam edenler var