durununannesiiiiii Merhaba kızlar meme reddi dolayısıyla hastanelerin emzirme polikliniklerine başvuracağım giden var mı faydası oluyor mu bu sorunu aşabildiniz mi? Yardımcı olur musunuz?
One-life durununannesiiiiii emzirme danışmanlığı polikilinik olarak geçmiyo ayriyetten telefon numarası var gideceğiniz hastanenin internet sayfasına emzirme danışmanlığı tel diye girip oradan randevu alacaksınız
GayeAlparslan durununannesiiiiii ayakta hop hop yürüyerek emzirmeyi denediniz mi ben öyle tutturabiliyodum sadece
Gamzeeyigun durununannesiiiiii inşallah etkili bir Polikliniktir meme reddi çok zor tecrübesiz annelikle beraber olunca da çok yıpratıcı
durununannesiiiiii Gamzeeyigun maalesef Şuan sağıp veriyorum sütümü memeyi almıyor alsa bile 5 sn emip bırakıyor ilk zamanlar silikon göğüs ucu ver mama ver baskısına maruz kaldım bu yüzden red oldu inşallah aşarız diye umuyorum 🙏
durununannesiiiiii senosss1 bulunduğunuz şehrin hastanelerinde var mı bi internetten bakın ben Eskişehirdeyim şehir hastanesinde var numarasını buldum sabah randevu alacağım
One-life durununannesiiiiii bende eskişehirdeyim şehir hastanesinde hemen ulaşamazsanız tıp da hemen randevu veriyo ben oraya gitmiştim aklınızda olsun
senosss1 durununannesiiiiii Ben de Eskişehirdeyim Şehir hastanesi olarak arattım ama çıkmadı sorarsanız eğer buraya da bir yazar mısınız öyle bir hizmet veriyorlar mıymış
One-life durununannesiiiiii çok istikrarlı olamadım maalesef eds yöntemi önerdi malzemeleri de verdi hemen başlamam için bikaç gün dayanabildim ya öğürdü ya dışarı çıkardı içtiğini gelen giden yoğun günlerdi sonra da meme reddi yaşadık zaten siz söyleneni dinleyin ilgilenin mutlaka işe yarıyo
One-life senosss1 evet işe yarıyo ama talimatlara uymak ve kontrollere gitmek gerekiyo eds ile başlıyo sütünü çoğaltarak bıraktrıyo ben ikinci haftadan sonra gitmedim çok uymadım söylediklerine siz giderseniz dinleyin mamayı bırakıp emzirmeye devam edenler var
mzzz Bizde 2 aydır meme reddi var uykuluyken aliyor aralarda kısa kısa emiyor bu durumdan yoruldum geçmekte bilmiyor bende şurda durayim merak ettim işe yariyor mu