zeynepa28 benim kızım da 2 yaşında ama kalkar kalkmaz kahvaltı yapmaz en az 1 saat geçecek 10-30-11 kahvaltı zamanıdır her çocuk farklı yani benimkine ara ögün yaptır ana ögün istahsız geçer mesela akşına bırakın biraz aslında az da değil yediği yaşına göre