sevimailesi gerçekten sinir oluyorum ben bozulmuyorum benim kızlarım 11 aylık 8.5 kilo ama 1.5 doğdular 1 ay yoğun bakımda kaldılar yanı çok çok bile iyiler doktorumuzun dediğine göre. Bazı arkadaşlarımın bebekleri ile yaşıtlar onlarınkine bakınca jet gibiler aktıfler algılar, ilk adımlar, tepkiler ama bir kez demedim ki benımkıler böyle böyle olur ya o da anne içinden kırılır diye ben bu düşünceye sahipken böyle insanları görünce sinir oluyorum ya iyi olmak bu kadar zor olmamalı kalp kırmamak zor olmamalı