_alyaninannesi_ begumy ay teşekkür ederim deneyeyim son 1 ay 1 aydır benim için kendimi de geçtim bebek rahatlasın.
_alyaninannesi_ betul912_ zeytinyağı sürüyorum karnına ama damlanın daha faydalı olacağını düşünüyorum. Gündüz hiç sorun yok ama geceleri aşırı gazlı, huysuz bir bebek olabiliyor
betul912_ _alyaninannesi_ ben bacak hareketi yaptırıyorum çok şükür aşırı sorun yaşamadık damla bilemiyorum mecbur olsam kullanırdım tabi ama çok ilaç yanlısı degilimdir yağ yine daha iyi geliyor dediğim yağa bir bakın isterseniz
_alyaninannesi_ Bilen7 her rutin kontrolde kan alıyorlar artık soracağımız bişey varsa da gidip soramıyoruz yani
kbrmhmt _alyaninannesi_ bizde bio gaia kullanıyoruz da dün bayağı gazı vardı fayda etmedi buraya yazmaya fırsatım dahi olmadı şimdi sizin yazdığınızı görünce yalnız değilmişim dedim
Alparslan98 _alyaninannesi_ merhaba ben kimyon çayı içiyordum yemeklerime kimyon atıyordum faydasını gördüğümü düşünüyorum deneyebilirsiniz
Hlmylmz _alyaninannesi_ günlük nursey Harves 10 ar damla şeklinde 2 şer defa gece yatarken sab simplekx ama senin bu aydan sonra geçmesi lazm üşüttünüz mü acaba bezi ütüle karnına koy sonra gaz masajı yap sürekli sen yediklerine kimyon ekle mama ise eğer masaj sürekli
_alyaninannesi_ Tugce0142 mafloru çok duydum ama doktor sab simlexten devam et demişti faydası olmadı yarın soracağım
acelyamm _alyaninannesi_ nurse harveys kullandm sukur memnun kaldim baslarda sabah ogle aksam 5 damla kullandm duruma gore azalttim bazen gece 8 damla damlatip yatiriyordm cocugun durumuna gore karar verirsiniz bi tek onu kullandm sansima iyi geldi
kkbractnts _alyaninannesi_ merhaba benim bebeğim de gazlıydı Instagram’da Edanur Vardar’ın gaz masajını gazi olduğunda değil her altını açtığımda ya da her boş kaldığımda gece huysuz olmasın diye o masajı yaptım gaz ilacı kullanmaktansa bunu deneyebilirsiniz☺️
_alyaninannesi_ kkbractnts doktorda öyle söyledi gün içerisinde tekrar tekrar yaparsam çok gaz olmazmış
kkbractnts _alyaninannesi_ tabii kendi yediklerinizi de dikkat etmelisiniz emziriyorsanız kola kuru fasülye yeşil soğan bunlar çok fazla gaz yapıyor
byznva BENOYLEUYGUNGORDUMM relactazı nasıl kullanıyordunuz? Sadece damlayı kaşıkla mı sütünüzle karıştırarak mı
Aslan1605 _alyaninannesi_ hiçbir gaz damlası fayda etmiyor vakti gelince kendiliğinden geçiyor kolik bir bebek annesiyim 9aylık olduk şükür gaz şikayetimiz 6.ayda ancak kesildi ve o zaman kadar kullanmadığım damla kalmadı .