_alyaninannesi_ merhabalar kolik sancıları gerçekten zordur bilirim. Biz de relactaz kullandık aşağıdaki yorumlarda da rastladım. Relactaz: lactaz enzimidir. Yani laktoz intoleransı olan bebekler için veriliyor. Doktorunuza danışmadan kullanmanızı önermem. Ek olarak kimyon tohumu kremi var (tamany wind salbe)ondan da faydalanabilirsiniz. Zaten bu gazın zaman dışında tam bir çözümü yok ne desek aynı yere çıkıyor. 4 aylık olduğunda hafiflemeye başlayacak çok az kalmış.