tuem14 bende reyapta doğum yaptım refika hanıma gittik bi kaç ay, sonra başka doktora gittim kafama yatan bulamadım tekrar refika hanıma gittim ama hala arayış içerisindeyim önceden reyapta Ayşe hanım varmış şimdi esencandaymış bi kaç kişiden iyi olduğunu duydum birde ona gidicem birdahaki ay kontrolümüzde bakalım