tuem14 Kızlar merhaba yakupluda oturuyorum Medilife hastanesine gıdıyodum doğum orda oldu daha sonra Reyap Hastanesine basladm bebeğim 2.5aylık ama içime sinen bir doktor tam anlamıyla bulamadım öneriniz varmı bu bölgede?
alindoganinannesi tuem14 ben doğumumuda reyapta yaptım çocuk doktorunada refika hanıma götürüyorum. Kızım 9 aylık bi sorun yaşamadık şimdiye kadar.. Siz neden başka doktor arayışına girdiniz bir sorun mu yaşadınız acaba?
Acemianne22 tuem14 medilife hastanesinde Dr. Miktat Öztürk çok iyi bir doktor çok ilgili ama çok yoğun bugün götürdüm kızımı 2 saat bekledik
Papatyam1703 tuem14 ben hamileliğimde gidiyordum medilife taşınınca kaldı doktorumdan çok memnundum bu arada bende yakupluda oturuyordum 🥰 özlüyorum beylikdüzünü 😔
alindoganinannesi tuem14 2 hafta önce bende kızı götürdüm ama çok yoğundu kadına baygınlık gelmişti artık o yüzden kısa konuştu haklısın bakalım önümüzdeki hafta menenjit aşısı için gideceğim
Papatyam1703 tuem14 senem arasa 🥰 şuan Kocaeli darıcadayım geçen ocak ayında taşındım buraya sen yakupluda nerdesin
Papatyam1703 tuem14 taşınmasaydım yakın olurmuşuz 🙈 bende örnek marketin ordaki yokuşun en altında oturuyordum
Papatyam1703 tuem14 eşimin işinden dolayı geldik buraya gönlüm orada kaldı çok güzel dostluklar edindim 14 ay filan oturdum