Ez_gii Siz alışkın olmadığıniz için boyle düşünüyor olabilirsiniz ama birkaç kez ciksaniz bu defa da dışarda gezmeye alisacaksiniz,bizim gibi 🤭 ben ilk haftalardan bu yana gayet geziyorum yani benim de 4.5 aylık bebeğim,sadece çok soğuklar olunca çıkarmıyorum onun dışında her gün olmasa da çıkıyoruz yani. Ben de alışkın değilim çünkü evde kalmaya, psikolojim bozulur diye düşünüyorum sürekli evde olsam(Allah korusun 😂) eşim otopark anahtarı da yaptırdı bize,iniyorum en alta ordan çıkıyorum mis gibi. Bazen annem de geliyor bazen x bı arkadasimla çıkıyoruz bazen kardeşim veya eşimle ama evde kalmak asla bana göre değil. Zaten AVM lerde çok güzel emzirme odaları var,oraya giriyorum hem altını değiştirip hem bakımını yapiyorum. Açık havada gezmek herkese iyi gelir☀️🌺