Bende ilk çocuğumda böyleydim. Durmazsa ağlarsa bezini değiştiricek yer bulamazsam diye hep evde vakit geçirdik sonra pandemi patladı ve mecbur evde kalmaya başladık ve öncesi için çok pişmanım. Biraz büyüyüp dışarı çıktığımızda hep tedirginlik yaşadı herşeyden korkuyordu. Herşeyi de merak ettiği için sanırım eve döneceğini düşündüğü için heryere yetişmeye çalışıyodu. kendine dikkat etmeden her yere koşuyo herşeye dokunmak istiyodu. Eğer daha önceden gördüğü alışık olduğu birşey olsaydı merakını giderir bu kadar dikkatsiz olmazdı diye düşünüyorum.
İkinci çocuğumda yine tedirginim ama aynı hatayı yapmak istemediğim için önce sadece markete giderken, mahallede birkaç tur atarak, ablasını okula götürerek, parka giderek arabadan yada kangurudan indirmeden etrafı tanımasına merakını gidermesini istedim. Sonra 2 çocukla çok rahathat toplu taşımayla falan ilçe değiştirmeye gezmeye başlayabildik.Sonrası benim içinde onun içinde kolay oldu. Oğlum da mamayla besleniyodu termosa sıcak su koyup çok uzun kalmayacaksam tek öğünlük mamasını biberona koyup acıktığında suyu direkt biberona boşaltıp hazırladım. Uzun kalacaksan da bölmeli mama kapları var onlar kolaylık olabilir. Ölçülü 3 öğünlük koyabilirsin. Bez değiştimek alılırsan bebek arabasında bile kolay gelmeye başlıyo bi süre sonra ☺️ önce kendine güven bebeğin senin sakinliğini anlayonca sana ayak uyduracak emin ol. Bebekle en kolay vakit geçirilecek yer olsada mümkün olduğunca avm ye gitmemeye çalış. Kalabalık aşırı ışık sesler tedirgin edebileceği için en huysızluk yapabileceği yer orası. Hastalıkta cabası tabiki