BebegimM14 ozgeolmez25 normal dogum yaptım ama göbek kaldı valla kilo baya verdim aslında ama göbekten hiç gitmedi anlamadim
MuhammedAmine ozgeolmez25 yok ya benim arkadaşım normal yaptı hala duruyor kiloları ben sezaryen Doğum yaptım rejim yapıyorum protein ve sebze ağırlıklı besleniyorum ekmek şeker makarna bulgur pirinç ve tuz tüketmiyorum 73 kiloyum şu anda hamile kaldığımda 78 kiloydum 102 kilo ile Doğuma girdim 95 ile çıktım
Prensessannesi35 ozgeolmez25 normal doğum yaptim ama hala ayniyim 🤷🏻♀️ süt olsun ye ye diye alistirdilar şimdi durduramiyorum kendimi kilom gittikce yukseliyor
Sevde123 Sezeryan doğum yaptım 17 kilo aldım kızım 2.800 doğdu ilk 6 ayda hepsi gitti şuan 17 ay oldu - 23 le devam ediyorum vermemek için özel çaba sarf ediyorum 😂
ozgeolmez25 Cevaplarınız için sagolun arkadaslar moralim bozuktu baya iyi geldi bende yedigim icin kilo alıyorum vermek icin caba sarfetmedim gözümü korkutmuslar sadece demek ki 😊