Elifdemir1907 Gcl23 canım rahat davranamiyorum vallahi ben rahat davransam aslında hasta olur bizim ev bodrum kat bide bina eski taş bina yerler beton çok soğuk alıyor doğalgaz yok tek odada elektrik sobası var vallahi eve gelsen kuzey kutbu gibi 😀
Dogacelik Mucize1309 oturuyorsa onune oyuncak koyup oyalanirken rahat yikaniyor. Oturmuyorsa birlikte giriyordum. Kucagimdayken birlikte yikaniyorduk. Cikinca havlusunu yerde hazir ediyordum. Once onu sariyordum sonra hemen kendimi😅
Gcl23 @"Elifdemir1907 Elifdemir1907 ya haklısın oo zaman nerde yaşıyorsun benim yaşadığım yerde henüz Doğalgaz yok kalorifer ama kuzey cephe bizim de kaloriferi de yakmıyorlar tam geçen sene yenidoğan zamanlarında ben neler çektim kış bebeği üstelik çok zordu
delirmeceler filiz35 aynen en güzeli zaten oturmaya başlayınca kendileri yatmak istemiyorlar oynarak yıkanıyorlar