Mucize1309
Doğduğundan beri birlikte duşa giriyorum. İlk günlerde kucağıma koyuyordum eşim su döküyordu. Ama baktım olacak gibi değil, aldım kucağıma duşa kabinin içinde ayakta yıkıyorum. Şimdi 8 aylık artık oturağı var ama uzun bir süre kucağımda yıkadım. Bazen leğen kemiğime sırtı bana dönük oturtuyordum bazen bir bacağımdan destek alıyordum. Suyun altında hiç ağlamadı. Korkma zaten onda yaşama iç güdüsü var en fazla su yutar :) sen sıkı tut yeter :) birlikte keyifli vakit geçirmeye odaklan.