balmom
Şöyle söyliyim, benim yeğenim de konuşmuyordu ve anaokulundaki artık dil terapistine gidiyordu ama sizin dediğiniz gibi odyolog olabilir bilmiyorum ama eksik kaldı özgüveni yok kendini, bizim hayatımızda tv’de var ve hala devam ediyor. Bu sene 1.Sınıfa başladı dersleri çok iyi ama konuşması bir tık geri olduğu için arkadaş çevresi pek yok ve rehabilitasyon merkezinde ki dil terapistine götürüyorlar baya faydası var bunuda okulda ki rehberlik öğretmeni önerdi. Çene kaslarına masaj yapıp alet takıyormuş yeğenim anlatıyor yani şunu demek istiyorum okul haricinde ki özel eğitim kurumlarındaki dil terapistlerini araştırmanızı tavsiye ederim🙏🏼