Kızlar oğlum 2 ay sonra 5 yaşında oluyor, 29 aylıkken özel eğitime başladık konuşması yok diye çok geç te yürüyen bir bebek oldu 27 aylıkken yürüdü. 2 3 kelimesi ya var dı ya yoktu başladığımızda kuruma,anne bile demiyordu yani çok şükür kelimeleri çıktı cümle kurmaya başladı şu an konuşuyor ama anlaşılmıyor konuşması. Anaokuluna da başladı bu sene açıldı biraz okulda ama konuşması hala aynı yani, çevrem anlamıyor mesela konuşmasını ben bile anlamıyorum çoğu zaman, bir şeyi bi kaç kez tekrar ettirince sinirleniyor ağlıyor 😢 artık oda farkında, okulda gayet uyumlu bir çocuk, renkler sayılar vs, kendinden bir yaş büyük sınıfta olmasına rağmen aynı düzeyde onlarla. Kurumla konuşuyorum,odyolog öğretmen vermişler, dil terapisti istiyorum diyorum başka hocaya veriyorlar 1 yıldır sürekli hoca değiştirip duruyoruz, odyolog veriyorlar dil terapisti olarak, diyorum bize dil terapisti lazım konuşup beni 2 saat ikna ediyorlar hocalarımızın hepsinin çalışma şekili aynı diye, bu arada dil terapisti alanlar da aydınlatırsa beni sevinirim, yani kızlar bi kaç gündür böyle bir sıkıntıya geliyorum, ve ne yapacağımı da bilmiyorum